четвртак, 22. новембар 2012.

Мирослав Б. Душанић: Недоумица


© by Bruno Landi: Natura morta con cavallo di bronzo
 Недоумица 

Знам да нисам пјесник
Иако сам се неколико
Пута и сам заварао и
У то повјеровао

За све је крива њемачка
Публика и њихов
Необјективан књижевни
Архив из Марбаха

Читају моје текстове
Писане у форми пјесме
Па им се допало
Неформално ћаскање

Наравно да дио кривице
Припада мени лично
Јер сам интернет страну
Насловио поезијом

Зато се јавно извињавам
Свима с њемачког говорног
Подручја као и онима из
Даљег и ближег окружења

Мојим Србима не треба
Да се извињавам
Они су то одувијек знали
Те нису ни повјеровали

Мирослав Б. Душанић

2 коментара:

ТОДОРА ШКОРО је рекао...

Шалиш се?... Ти си песник од кога сам ја много учила, и још учим! И чији стихови ме никад не оставе равнодушном...

Миррослав Б Душанић је рекао...

Али то је нешто друго... За Тебе сам ја увијек пјесник, без обзира на форме, правце, мишљења и "трендове". Можда сам то требао негдје да поменем. Обећавам, када сљедећи пут будем писао на ту тему, има да то нагласим, да ми не би остала увријеђена и уцвијељена...

Братски загрљај и три огромна српска пољупца!