петак, 22. април 2011.

ТРЕН

За забринуте пријатеље Јасмина, Перу и остале: ЈОШ САМ ЖИВ!
Мирослав




Čemu toliko tuge i sete?!
U običnom sam sebe uhvatio,
pa nikad nisam to sakrivao,
bar sam pošteno kiriju platio,
na ovom svetu što sam živeo

možda sam nekome jad iscelio,
i nekom u zenice sjaj namamio,
i u komšiluk zvezde doselio,
u prozor svitanja uramio

ako mi život krila skrati,
i sneg u oku počne da veje,
znam, bar se neću pokajati
što sam umeo da se smejem....

Alexandra Einstein
Montag, April 25, 2011

4 коментара:

Savko Pećić Pesa је рекао...

Драги мој пријатељу, навикнут на твоја, понекад ћутања, нисам хтио да ометам твој мир или немир,али сам био забрнут, сад си ми отворио душу, па само могу да констатујем, нека ти дан Христова васкрсења донесе много животног задовољства да на многаја љета ствараш и радујеш нас, увијек новим надањима, како би што прије погледали шта си нам сљедећег јутра, барем виртуалнопоклонио.
Поздрав уз, Христос воскресе !

Angola Debates e Ideias- G. Patissa је рекао...

Dear Mr. Miroslav
I hope you don't feel insulted that I use English as lingua franca.
Just came to say I am very glad that you are following also my Blog and have interest in poetry. I am adding your Blog link at mine's

Wish you all the best.
Gociante Patissa

Vaslić Pero је рекао...

Хвала на објављивању ове лијепе вијести! :)

Надам се да ћемо се ове године видјети.

Срећни ти Баскршњи празници уз најљепши поздрав:


ХРИСТОС ВАСКРСЕ!

mdsol је рекао...

E hoje, dia 25, o meu bom dia é o tesouro