петак, 1. мај 2009.

Miroslav B. Dušanić - Grün

6 коментара:

Savko Pećić Pesa је рекао...

Добро одабрани кадрови. Види се да је нешто слабија слика из мобилног апарата, али то не значи да нису добре. Насупрот, веома добре, поготово што би се ријетко ко сјетио да фотографише ове кадрове , којих у околини има много.
Пријатељу настави фотогграфисати ти осјећаш природу како дише. Савко.

Unknown је рекао...

Wirklich hübsche Eindrücke.
Vielen Dank dafür.

syntaxia је рекао...

Immer wieder fazinierend, wie viele Grüntöne uns die Natur zu bieten hat. Das zeigst du mit deinen Bildern sehr schön, lieber Miro!

..grüßt dich Monika

WOLKENGEDANKEN је рекао...

Sehr hübsches grünes Chaos !

Анониман је рекао...

E moj dobri Miro,iako smo različiti imamo dosta zajedničkog.I ja svaki dan gledam detalje u prirodi i slikam,iako ovi moji me zezaju,kažu tata pošandrcao.ali ne iz zlobe.
Pozdrav i još uvijek čekam obećani e-mail o tebi
Pero

Миррослав Б Душанић је рекао...

Хало Перо,

не, ја нисам заборавио на обећање...молим за још мало стрпљења!

Поздрав